می گیلان

تاریخ, موسیقی, فرهنگ, جغرافی, زبان, شعر و مسایل روزمره گیلان

فرامرز دعایی

Posted by صابر در اوت 23, 2009

فرامرز دعائی خواننده سابق گیلان

از فرامرز دعائی آلبومی در دست من نیست. این فایل ها کل کارهایی است که از فرامرز دعائی در اختیار دارم.

نام این فایل ها را خودم نوشتم، چیزی که دریافت کردم، شماره بندی بود، یعنی نام فایل ها نام اصلی نیست. برای دانلود کارهای فرامرز دعائی روی لینک های زیر کلیک کنید.

اگر دینی agar dini
بوگوذشته buguzašte
فصل بهاره fasle bahâre
گولی جان guli jân
هیچکی مره وفا نوکود hiçki mara vafâ nukud a dunya
کاشکی اوروز نوگوفته بیم kaški uruz nugufte bim
لاکو جان lako jân
لوچان زنی luçân zani
من هونی ایسم کی بو man huni isam ki bu
مره یاده mare yâde
فریده(سربازی)( Farideh(sarbâzi
شب کی شمه به خانه šab ki šama be xâne
امرو آفتاب ننمه emru âftâ nanema
دیله به دیل کویه رایه dila be dil koye raye

اگر در دانلود موسیقی مشکل دارید این جا را کلیک کنید

11 پاسخ to “فرامرز دعایی”

  1. شایان said

    آقا خیلی کارت درسته. خیلی وقته دنبال این آهنگام.
    با اینکه خیلی گیلکی بلد نیستم ولی هیچی زبون مادری نمیشه.
    زنده باشی

  2. mani said

    داداش دمت گرم. من مادرم گیلکی ایه. الآن چند ساله که دنبال این آهنگ ها بود. خدا خیرت بده

  3. رامين said

    عزيز …دست گلت درد نكنه …خدا وكيلي بغضم گرفته …فكر نمي كردم فرامرز و من همسن و ساليم …يادش بخير تو كاخ جوانان رشت…باهاش آشنا شدم و با برادرش كيومرث دقيقن يادمه همكلاسي بودم…نمي دونم ديگه چي بايد بنويسم

  4. afsane said

    دستتون درد نکنه عالی بود آهنگ بانو بانو هم از قلم افتاده

  5. Milad said

    fogholaaaaaaaaaaaaaaaade boood
    vaghean dastetoooon dard nakone
    merci

  6. mahyar said

    بابا دمت گرم خیلی باحله آهنگ فقط رشتی
    تی ناز مر بیه
    من تر غش

  7. babak said

    vaghean ali bood.kheyli lezzat bordam.taranehaee k maradom chandino chand sale bahash ajin shodan

  8. معین said

    شیمی نوکر نیم!!!
    ممنونم

  9. پویا said

    آقا ایته آهنگ بانویم بنی د تکمیل به,شیمی دست درد نوکنه

  10. میلاد said

    سلام ممنونم

  11. علی said

    بانو بانو نیستش چرا؟ انقدر گشتم خسته شدم
    halcyonsoft@yahoo.com

پاسخی بگذارید

 
