می گیلان

تاریخ, موسیقی, فرهنگ, جغرافی, زبان, شعر و مسایل روزمره گیلان

شاهرخ جفرودی

Posted by صابر در سپتامبر 20, 2009

سال پیش من کاری از شاهرخ جفرودی، پسر مرحوم شاپور جفرودی شنیدم که بازخوانی قدیمی رشتی پدرش بود. کاری بود شنیدنی. امروز که می خواستم زندگی نامه شاپور جفرودی را در وبلاگ بگذارم، رفتم با سایت شاپور جفرودی. در آن جا لینک سایت شاهرخ را گذاشته بودند، درجا روی آن کلیک کردم. سایت که بالا آمد، دیدم کارهای او برای دانلود موجو است. خودم که همه را دانلود کردم. به شما هم پیشنهاد می کنم همه را دانلود کنید. کارهای او از سویی چون بازخوانی کارهای پدرش بود، مرا یاد شاپور جفرودی انداخت، از سوی سبک و سیاق کارهایش مرا یاد محمد رضا عذرخواه انداخت.

سایت شاهرخ جفرودی: http://www.shahrokhjafroudi.com

همچنین برای دانلود کارهای شاهرخ جفرودی می توانید از همین مطلب یا از لینک http://www.shahrokhjafroudi.com/music.htm استفاده کنید

کارهای گیلکی:

جان مریم

128  دانلود

24 دانلود

دَرَ زنیدی

128  دانلود

24 دانلود

عجب گیلان قشنگ

128 دانلود

24 دانلود

قدیمی رشتی

128  دانلود

24 دانلود

من گم تو بیشمار

128 دانلود

24 دانلود

تَرَ بَپا

128 دانلود

24 دانلود

میکس

128 دانلود

24 دانلود

فارسی:

کاروان

128 دانلود

24 دانلود

سفرکرده

128 دانلود

24 دانلود

وطن

128 دانلود

24 دانلود

اما این یک فایل را فقط از همینجا می توانید دانلود کنید

قدیمی رشتی – شاهرخ جفرودی – اجرای قدیمی تر دانلود

بیان دیدگاه