می گیلان

تاریخ, موسیقی, فرهنگ, جغرافی, زبان, شعر و مسایل روزمره گیلان

تنزل رتبه

Posted by صابر در نوامبر 28, 2009

تنزل رتبه این وبلاگ از رتبه 3 به رتبه 300 در موتور جستجوی گوگل را به همه بینندگان و دنبال کنندگان وبلاگ تبریک عرض می کنم، من فکر می کردم بعد از 2 ماه بدست اوردن میانگین 180 بازدید در هر روز برای موضوعی به نام گیلان خوب است، ولی خب برگشتیم سر خانه اول، آمار ما شد به تریتیب 11 و 28 بازدید در دوروز گذشته. بی هیچ دلیل منطقی! حالا اگر کسی جستجو کند می گیلان در صفحه 31 ام، جستجوی شماره 300 ام را به ما اختصاص داده اند. شماره یک متعلق به وبلاگیست که آخرین بار پارسال به روز شده،در حالی که من هر یکی  دوروز یک بار! به هر حال به نظر می آید باید از نو شروع کنم.

2 پاسخ to “تنزل رتبه”

  1. sakhtsar said

    ممنون بخاطر آهنگ های خوبی که گذاشتید.
    چقدر دلم سوخت از دیدن عکس دعایی. امیدوارم موفق باشید و این تنزل رتبه زودگذر باشه.

  2. sakhtsar said

    http://www.shomaliha.com/ سری هم به این سایت بزنید.
    البته بنده هیچ ربطی به آن ندارم فقط گه گاه به آن سری می زنم.

پاسخی بگذارید

 
