می گیلان

تاریخ, موسیقی, فرهنگ, جغرافی, زبان, شعر و مسایل روزمره گیلان

ناصر مسعودی – گلها

Posted by صابر در دسامبر 18, 2009

ناصر مسعودی - گلها

5 برنامه از گلها با حضور ناصر مسعودی را برای دانلود قرار داده ام، آثار این برنامه ها به دو زبان فارسی و گیلکی است.

دانلود:

یک شاخه گل برنامه شماره348

یک شاخه گل برنامه شماره 54

یک شاخه گل برنامه شماره 55

یک شاخه گل برنامه شماره 64

گلهای تازه برنامه شماره 95

11 پاسخ to “ناصر مسعودی – گلها”

  1. سلام دوست عزيز .خيلي ممنون واقعا کار ارزشمندي است که به همت شما در اختيار علاقه مندان موسيقي خصوصا آقاي مسعودي عزيز قرار گرفت .

    از زحمات ارزشمند شما سپاسگزارم

  2. حامد said

    با تشكر از شما دوست عزيز بابت قراردادن آلبوم هاي كم نظيرآقاي مسعودي.

    آلبوم شماره ي 95 ايشان باعث آرامش روح و جان مي شود.

    اميدوارم هميشه سلامت و پاينده باشند.

  3. پدرام said

    سلام. آقا دستت درد نكنه هنوز اين برنامه ها رو دانلود نكردم و نمي دونم با بقيه برنامه هاي گل ها يكي هست يا نه چون برنامه 95 گلهاي تازه كه با خانوم سيما بينا اجرا شده همون آهنگ بنفشه گول با آواز خدايا دختر رشتي قشنگه هست كه تو يكي از گلهاي صحرايي اينو خونده. در ضمن اينو مي خواستم بگم كه من از ناصر مسعودي آهنگ ها و برنامه هايي از گلهاي صحرايي و برگ سبز و يك شاخه گل برنامه 52رو دارم براي استفاده يا لينك رو در وبلاگ خودم مي زارم يا اينكه چون زياد به لينگ گذاشتن و اين چيز ها وارد نيستم كار ديگري مي كنم و شما رو در جريان مي زارم.

  4. پدرام said

    دوباره سلام جناب آقا صابر عزيز بابت لينك هاي زيبايي كه گذاشتي. آهنگ ها رو دانلود كردم و چند تا چيز رو خواستم بگم :
    1- برنامه شماره 348 ناقص هست و تا دقيقه پانزده و چهل ثانيه هست و وسط آواز قطع مي شه.
    2- برنامه هاي شماره 54 و 64 يكي هست و ترانه ي ديلواپسي نارم تا وقت بهاره تي رختا دوكون وا بيشيم موقعه كاره. اين برنامه ها همون برنامه ي 21 گلهاي صحرايي هست.
    3- برنامه 55 يك شاخه گل همان برنامه ي شماره 23 گلهاي صحرايي هست. اين دو برنامه همان برنامه 52 يك شاخه گل هست كه در برنامه 52 به همراه ترانه اي از خانم سيما بينا( ترانه ي دختر خاله) اجرا شده است.
    4- در نظر قبلي خودم برنامه 95 رو اشتباه معرفي كرده بودم برنامه 95 آواز من درد دارم با آهنگسازي اماني بوده كه امروز در پاساژ پله برقي طلا فروشي دارد ساخته شده كه من با برنامه 52 اشتباه گرفته بودم و اشتباه معرفي كرده بودم.

    • صابر said

      سلام.
      1-من آرشیوی از گلها در اختیار ندارم! یه شبکه دیدم گفت یک زن انگلیسی در دوران دانشجویی خودش در ایران بوده و گلها رو خیلی دوست داشت، آرشیو کاملش را داره، خیلی علاقه دارم به اون آرشیو دسترسی پیدا کنم، ولی این 348 رو من تا همون حدی که داشتم سعی کردم بذارم.
      2-آن دوتا را هم اولش را شنیدم که مجری اسم و شماره برنامه را اعلام کرد. من هم همانطور نامگذاری کردم!
      3-برنامه 23 گلهای صحرایی را هم ندارم.
      4-خدا کار و کاسبی آقای امانی را رونق ببخشد.

  5. پدرام said

    سلام. اون خانم انگليسي در حال ساختن سايتي هست كه موزيك ان لاين اجرا يم كنه يعني نميشه از اونجا دانلود كرد. در ضمن من ليست كامل برنامه هاي اجرايي ناصر مسعودي رو دارم ولي به همشون دسترسي ندارم. در ضمن مثل هميشه پرشين بلاگ شكم درد بازي دراورده و نتونستم سري اول آهنگ هايي كه قولشون رو دادم رو براي دانلود بزارم. در سرم دارم كه كم كم از پرشين بلاگ رخت ببندم ولي اين وبلاگم رو دوست دارم و دلم نمياد ببندمش.

    • صابر said

      آخه بره این چه حرکتیه؟
      برو تو 4shared.com یه اکانت. ساز بهت 10 گیگبایت فضای رایگان میده تازه سرعت آپلود و ایمنی در آپلودشم خوبه. اگر از نرم افزار 4shared desktop استفاده کنی که دیگه خیلی بهتر می شه. نگاه کنی من همه فایل هام رو همونطوری ذاشتم.

  6. علی said

    آقا دست شما درد نکنه ، چقدر با شنیدن صدای معجزه آسای استاد مسعودی آروم شدم باور کنید سالهاست آرزو دارم دوباره گیلان رو ببینم هر چند که گیلانیم ولی گرفتاری زندگی نمیزاره . درهر صورت دست شما درد نکنه .

  7. مجتبي said

    باتشكرازفايلهايي كه ارائه داده ايدمي خواستم آهنگي تزآقاي مسعودي سفارش دهم تابه ايميل(رايانشاني)من بفرستيد.قبلاازلطف شمادوستان متشكرم.(بخش هايي ازآن آهنگ:دريارنگي ازچشم تودارد/طوفان…ازخشم تودارد…)

  8. masoud said

    از شما بسیار ممنونم دوستداران موسیقی را واقعا نواختید .ارادتمندشما مسعود

  9. masoud said

    از شما بسیار ممنونم شادوسربلندباشید .ارادتمندشما مسعود

پاسخی بگذارید

 
