می گیلان

تاریخ, موسیقی, فرهنگ, جغرافی, زبان, شعر و مسایل روزمره گیلان

آلبوم سنگ صبور

Posted by صابر در دسامبر 28, 2009

سنگ صبور یک آلبوم پاپ گیلکی از سعید تحویلداری است که برای دانلود آماده کردم.

دانلود آلبوم:

1-تو نءسایی

2-سنگ صبور

3-شکایت

4-سرنوشت

5-همسر

6-انتظار

7-آوازه خوان

8-فاصله

10 پاسخ to “آلبوم سنگ صبور”

  1. دامون said

    دوست عزیز خسته نباشی.
    جه ان همه آهنگان قشنگی کی بنائی برای دانلود تی دست درد نکونه.
    کار بسیار قشنگی ایسه کی ا موقعیت دیگران ره فراهم کونی تا بتانید به راحتی گیلکی آهنگان دسترسی پیدا بوکونید.
    من بنوبه خودم جه تی ا کار قشنگ تشکر کونم و امید وارم کی همیشه تی کاران مئن موفق بیبی و پیروز.
    ظمنآ جه دیگر مطالب تی وبلاگم ایستفاده ببردم خیلی جالب و خواندنی بید.
    موفق بیبی

  2. رضا said

    سلام . واقعا وبلاگ خوبي داريد.دستت درد نكند.من خيلي دنبال وبلاگ خوبي كه بتونم اهنگهاي گيلكي رو دانلود كنم گشتم در اين بين وبلاگ تو خيلي بهتر بود . الان جزو سايتهايي كه هر روز بهش سر ميزنم .
    من هنوز نتونستم ترانه بانو از اقاي عذر خواه رو دانلود كنم .ساير وبلاگها هم اين اهنگ رو گذاشتند اما چند جاي اهنگ قطعي داره.در سايت تو هم هستش اما اون هم دانلود نميشه . اگر بتوني اين اهنگ رو هم بذاري ممنونت ميشيم.

    • صابر said

      مشکل از سرور اولی هست که من برای آپلود از اون استفاده می کردم. من اول اصرار بر این داشتم که لینک ها مستقیم باشند و بعد از این که persian gig رو استفاده کردم پشیمان شدم.
      آپلود هر آلبوم نزدیک به 4 5 ساعت طول می کشید. هر فایل هم چند بار در حین آپلود کنسل می شد. ولی زمانی که از 4shared استفاده کردم، هر آلبوم نیم ساعته آپلود می شود و من فقط با یک کلیک کار را به انجام می رسانم، بدون دردسر و ف.ی ل.تر و این حرف ها. سعی دارم آلبوم های قبلی رو هم به 4shared انتقال بدم.

  3. رضا said

    کارتون حرف نداره…
    بی نظرید
    ممنون

  4. شایان said

    تی دست درد نوکونه بره.
    ایته سوال درم.
    دنی این شعر کی شی ایسه و کویه تنم انه فگیرم؟

    «یه روزی مو بشوم جاده لیله‌کو للی … »
    «لاکو در جاده کومله بیشماره للی، …»
    لی و لی و لی خیلی قشنگه، لی و لی و لی،‌مست و ملنگه»

  5. Navid said

    آبرار دمت گرم خیلی حال بدایی.

  6. سلام said

    لطفا البوم های دیگه سعید تحویلداری رو هم بزارید مثل سیه چومه

  7. نیلوفر فروتن said

    لطفا اهنگ سیه چومه ایشان رو هم بگذارید بسیار سپاسگزارم

  8. شهرزادم said

    merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  9. Fahim said

    واقعاازشنیدن صدای سعیدتحویلداری لذت بردم؛خیرش رو ببینید.دمتون گرم.

پاسخی بگذارید

 
