می گیلان

تاریخ, موسیقی, فرهنگ, جغرافی, زبان, شعر و مسایل روزمره گیلان

پوررضا – 4

Posted by صابر در ژانویه 2, 2010

فریدون پوررضا

چهارمین مجموعه کارهای پوررضا که در قالب آلبوم نیست و جزو اجراهای قدیمی هم نیست.

دانلود:

اهوی زاکون

آسیه خانم

اتل متل توتوله

بهار ساب

دونی مو کره خونم

گالی پوشه خانه

گیلان می حریم سر

گیلانی تالش برار

حلیمه

ایجور کی زندگی نبه

جوما روز

می گوسفندان

نوروز نو سال

پری جان

سمند قاطر

یه قول دو قول

این آخرین مجموعه از کارهای پوررضا بود که آپلود نکره بودم، تا حالا 128 فایل از پوررضا آپلود کرده ام که شامل 4 آلبوم می گیلان، پس از باران، گیله لوی و وارانبو هست، یک مجموعه از اجراهای خیلی قدیمی و 4 مجموعه از اجراهای نسبتا جدید که در قالب آلبوم نبود و البته همین پست هم چهارمین آن بود. دیگر من چیزی در از پوررضا در اختیار ندارم که نگذاشته باشم.

خوشحال می شوم اگر شما غیر از این ها کار های دیگر از او داشته باشید به من اطلاع دهید. ضمنا من به دنبال کنسرت های پوررضا هم هستم و هیچکدام انها را ندارم.

8 پاسخ to “پوررضا – 4”

  1. رضا said

    سلام. لطفا اهنگ زيباي بانو از خواننده خوب گيلان عذرخواه رو تونستي بذار . در سايتهاي ديگه اين اهنگ هست اما يا نميشه دانلود كرد يا اگه بشه جند جاي اهنگ قطعي داره

  2. سلام ؛آقاصابر واقعا چه کردي. دست مريزاد .
    به همت و پشتکار شما و البته گيلاني بودن شما بايد تبريک گفت .

  3. بهداد said

    سلام
    آهنگ های خوب و کاملی رو در سایت قرار دادید ممنونم
    آما آهنگها فقط توی کامپیوتر اجرا مشن و گوشی موبایل اونهارو اجرا نمیکنه با چند تا گوشی امتحان کردم
    لطفا دلیل آن را بنویسید

    • صابر said

      والا نمیدونم، میتونید نرم افزار مبدل استفاده کنید xilisoft video convertor که تبدیل صدا هم داخلش هست نرم افزار کاملی هم هست، تو تمام سایت های فارسی مثل میهن دانلود هم براحتی میشه دانلود کرد

  4. آو لاكو said

    آقا بهداداسم آهنگ ها رو عوض كردي؟

    • صابر said

      والا اگر منظور شما نویسنده وبلاگ هست، من صابر هستم و این که اسم فایل ها رو همونطور که به دستم رسید گذاشتم، شاید اسم اشتباهی به من داده باشن.

پاسخی بگذارید

 
