می گیلان

تاریخ, موسیقی, فرهنگ, جغرافی, زبان, شعر و مسایل روزمره گیلان

آلبوم زرنگیس

Posted by صابر در ژانویه 16, 2010

زرنگیسآلبوم زرنگیس، خواننده: ناصر وحدتی، آهنگساز: حسین حمیدی

دانلود آلبوم:

1-شهرت

2-خون باجی

3-رعنا

4-زرنگیس

5-سیا ابران

6-اها بوگو

7-کله گندومی

8-یه قول دو قول

9-ای خون باجی

10-ای سوپولی

11-پهلوی دشکن

12-هیرون هیرونی

13-سنوری

14-رعنا

15-توبی

4 پاسخ to “آلبوم زرنگیس”

  1. سلام آقا صابر عزيز.
    خسته نباشي، واقعا زحمت مي کشيد؛ بلاگ «مي گيلان»‌ براي گيلان ماست …….

  2. رضا said

    خسته نباشید من خیلی حال کردم خودم را در اون دیار احساس کردم یاد ایام برایم تازه شد خیلی خوب بود

  3. sara said

    mersi khili ghashange

  4. auntaras said

    دوستت دارم

پاسخی بگذارید

 
