می گیلان

تاریخ, موسیقی, فرهنگ, جغرافی, زبان, شعر و مسایل روزمره گیلان

مستند گیلان

Posted by صابر در فوریه 19, 2010

صادق صبا، خبرنگار و رئیس کنونی گیلک شبکه بی .بی. سی فارسی، مجموعه مستندی درباره ایران ساخته است تخت عنوان «ایران من» که از شمال کشور و از گیلان شروع می شود و به حاشیه شمالی خلیج فارس منتهی می شود. قسمت اول این سری درباره گیلان است، مستندی جالب و دیدنی است که من ضبط کرد و برای دانلود آماده کردم.

درباره صادق صبا می توانید این صفحه را ببینید.

دانلود مستند – حجم: 75.3 MB، زمان: 49 دقیقه، فرمت  wmv

این هم تصاویری از این مستند.

صادق صبا ایران من گیلان

بازار رشت

صادق صبا ایران من گیلان

مرداب انزلی

3 پاسخ to “مستند گیلان”

  1. ورگ said

    بسیار عالی. به محض این‌که ورگ هنده زنده وأبؤ این ِ لینکه نئنم وبمجی مئن.
    راستی، زحمت بکش و ای فایلم در کنار او مجموعه گیلکی مئبه بأىك زیته جلسه منم سه‌تاره می همره ابئنم.

  2. ورگ said

    محبت بکون و با کیفیت خوبشه مأ هدی.

  3. آرام said

    سلامون عليكم!اخر ورگ هايته موحبت بكونه و مره هدي

پاسخی بگذارید

 
