می گیلان

تاریخ, موسیقی, فرهنگ, جغرافی, زبان, شعر و مسایل روزمره گیلان

از طلا گشتن پشیمان گشته ایم، مرحمت فرموده ما را مس نما

Posted by صابر در آوریل 17, 2010

این پروژه پل رو گذر یخسازی رشت، فکر کنم زمستان 87 شروع شد.

فیخسازی، پاییز 88

یخسازی، پاییز 88

یخسازی، بهار 89

یخسازی، بهار 89

یخسازی، پاییز 88

یخسازی، پاییز 88

یخسازی، بهار 89

یخسازی، بهار 89

صد سال بعد… هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است:

یخسازی، بهار 89

1000 سال بعد

هزار سال بعد، خبرنگار واحد نمونه استانی باران(تا آن زمان گیلکی را این شبکه نابود کرده): بینندگان عزیز، ما الان در سال 2389 با کمی تاخیر (در حدود 1000 سال فقط) شادهد افتتاح این پل هستیم، و این هم اولین ماشینی که از روی این پل عبور می کنه، هر چند الان تمام دنیا از ماشین های پرنده استفاده می کنه، ولی ما در کشور سعی کردیم صنعت خودو رو حفظ کنیم و الان پیکان مدل پیشرفته ای داریم، این ها همه و جلوگیری از واردات خودرو، باعث شکوفایی ضنعت خودرو کشورمان شده….

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــام

پس از چند دقیقه:

بینندگان عزیز متاسفانه پل سقوط کرد…

19 پاسخ to “از طلا گشتن پشیمان گشته ایم، مرحمت فرموده ما را مس نما”

  1. سلام برار
    والا انی پیمانکار امرا کی صحبت بوکوده بوم بوگوفته بو کی تا شهریور 89 خوشان تحویل دهمه ولی می چوم آب نوخوره
    ابرارا قوربان

  2. رهنما said

    سلام
    آقا از زمان هوخشتره تا الان چند سال گذره؟؟؟
    گیدی گیلان از او موقع تا الان پورد نیدیشتی الانم که بموده چند تا پورد بزنن هطو نزنین اوشان ذوق مئن تازه با بیشید ایسپند دود بدید تجربه خیلی از شهران نشان دهه که ا پوردان زیبایی شهره کامل از بین بره …..

  3. باران said

    سلام
    این دیدگاه های انتقادی ارزش این وبلاگ رو خیلی بیشتر می کنه
    موفق باشی

  4. آرش said

    سلام دوسته عزیز
    این پروژه از شهریور 87 شروع شد..
    چون مملکت گل و بلبله 2 سال قرار بود طول بکشه و تموم شه ولی . . .!!!!!
    قرار بود شهریور 89 تحویل بدن که گویا گفتن یه طرفشو میدیم تا عید زیر گذر هم حاظر میشه
    توی تهران در ط.ل 3 ماه با 8 تا امریکن..اگر دیده باشی به این مماشین های حفار میکن که الان یکی هست ..اونجا با 8 تا 3 ماه پروژه فکر کنم پل گیضا بود و تموم کردن
    موفق باشی

  5. شرمنده . ايتا بد خبر .
    http://lotka.blogfa.com/post-34.aspx

  6. sina said

    سلام جالبه که عکس گرفتی من خنم همون دور وبره و می بینم که پیشرفت بدی نداره و اینو بگم که 2دومی تو ایرانه از نظر ساخت و من پیشرفتشو بیشتر از این حرف شما می بینم . لطفا یک عکس جدیدتر هم بزار . پروژش هم فکر کنم 90 تموم بشه شایدم آخرای 89 .

    • صابر said

      اون عکس های بهار 88 مال روز قبل از پابلیش کردن پست هست، یعنی شنبه همین هفته و الان چهارشنبه هست. یعنی خیلی جدید تشریف دارن

  7. باران said

    هنده اعدام درخت!
    بی تفاوت نیسید

  8. sina said

    عجب ولی فکر کنم شما از پل سازی چیزی ندونی . اینو بگما من طفدار دولت و این چیزا نیستم که اینجا مخالفت می کنم فقط داریم سرش تبادل نظر می کنیم .

    • صابر said

      من چون روباتیک کار کردم، در مورد مکانیک چیزهایی می دونم، دوستان هم هستن که در زمینه ساختمان نظر می دن، خب من که دانشجوی فنی هستم 100% چیزهایی می دونم… و این رو هم می دونم که تبعیض، ضعف مدیریتی و … چی هست. این پل در هر استان فارس نشینی ساخته می شد، حداکثر 6 ماه طول می کشید. همین الان برو زیر پل رو ببین، تمام اون قطعات بتنیش ترک برداشته. شاید این پل چیز خوبی هم در بیاد، ولی مدت زمانش دهن ملت رو سرویس کرده، علاوه بر اون، منتظر باش پل حاضر بشه، اون وقت استخری رو که پایینش بوجود میاد می بینی.

      • sina said

        منم فنی هستم و دو تا از پسر عمه های من مهندس راهسازی و پل سازی هستن و چند پروژه تو همین استان داشتن که نیازی نیست بگم چه پروژه هایی البته پل جانبازان نبود .ولی در کل اولش سریع ائمدن و بعدش کار کند شد و فکر کنم علتش این بود که فلکه گاز پروژه رو شروع کردن و کار اینور کم شد البته فکر نکن زیاد ربط داشته باشه ولی در کل آره . در پل سازی فلکه گاز هم دستگاه حفر کن جدید (دست دوم) خریدن که سریعتر و خودش کارهای چند ماشینو انجام میده که بخاطر همین ممکنه به پل یخسازی کارش برسه . (;

      • صابر said

        کلان شهر ما یکی از اون ماس ماسک ها داشت دیگه؟ یکی دست دو خرید شد دوتا!
        به هر حال، این کار باید ظرف 3 الی 6 ماه تمام بشه، نه این همه مدت، جالبه من قبلا دانشگاه می رفتم صومعه سرا، انتقالی گرفتم، الان که انتقالی گرفتم چمران هم تغییر مکان داد رفت لاکان، حالا برای رفتن به لاکان پل فلکه گاز رو باید پشت سر بگذارم. فکر کنم برای کارشناسی اگر آزاد لاهیجان بخوام برم، بیان جانبازان رو خراب کنن از نو بسازن….
        تبعیض و ضعف مدیریتی…

  9. خاش والیس said

    «اینو بگما من طفدار دولت و این چیزا نیستم که اینجا مخالفت می کنم فقط داریم سرش تبادل نظر می کنیم»
    شرمشون می یاد واقعیت رو بگن. این سان»………»

    ______________
    بخش آخر به دلیل توهین حذف شد

  10. خاش والیس said

    بوی استفراغ آورشون حال ملت رو بهم زده…
    اگه دین ندارید آزاده باشید

  11. خاش والیس said

    اگه سربازان گ…خوشونه پشته جنده ئونم مخفی بوکونن باز تابلؤن

  12. http://zarkhepotar.blogspot.com/2010/04/blog-post_21.html

    تسليت

  13. sina said

    در کل بد ترین شهر سازی به گفته کارشناسان رشت است آره و بهترین اصفهان که من اینو 3 سال یا بیشتر شنیده بودم و خونده بودم مطلبشو . تهعج کردم ولی در کل دیدم واقعا همینجوری خراب می کنن و می سازن !

  14. جانبازان که روزای بارانی چکه میکنه

  15. عطا كياسري said

    سيلام پاييزه بره
    منم چن سالي رشت درون زينديگي فوكودم البته الان آماندرم شه ديار ، ساري آخره دنيا ! شيمه شهر كه صد البته اين جهنم چاله جه بهتر بو . خدا امي آخر و عاقبته با اين مسئولين بيكفايت بخير بوكنه . شمره قربون بوم ايام به كام
    دانشجوي ورودي 72 كشاورزي رشت

پاسخی بگذارید

 
